På plats i södern ! Simrishamn var staden !

Jaa, omtumlande ! Men vilkte välkomnande o vilken hjälp man fått ! O som på kronan på verket fick jag se mitt senaste barnbarn ! En flicka som nu är  8 dagar gammal ! Jodå har 11 barnbarn + 3 bonus ! I åldern mellan 27 år o 8 dagar. Ganska fantastiskt om man tänker efter ! O folk på stan har hälsat mig välkommen åter ! Jaa, kommer till dukat bord kan man säga och reste tillbaks vi rätt tillfälle efter en fin period i Närke !
         Alla som flyttat vet ju det här med att packa ner o packa upp ! Tar ett tag innan man fått som man vill !
Jaa, Parakiten Totte sitter på axeln men har fått munhäfta ! Han är nog yr i mössan efter flytten ! Något Tåtte duktig har ännu inte uttalats ! Jaa, när jag kom in i den nya lägenheten var delar av de anhöriga som inte hjälpte till med flytten på plats o hälsade mig välkommen ! 
 
              Och nu har jag mycket att stå i ! Men nästa vecka börjar det motioneras igen ! Längs kusten o ibland upp till Bäckhalladalen ! Men Askersund hade ju väldigt fin natur med och nära tillgänglig i stadsmiljö ! Men jag vet ju hur länge  man brukar motioner ! Oavsett !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0