Hyser inte agg till nån enskild människa !

Men det här med vad som är Comme il Faut i ett land ! Och kalla människor för det ena o andra när dom anser att det här föredrar jag ! Och de senaste 5 åren verkar terrorism, bombilar o självmordsbombare mm. ha accelererat i Världen ! Då hittas syndabockar som Israel, Västvärlden o klimathotet ! Joo klimathotet ! Läste för en tid sen om en kvinna i USA som tyckte att det här med klimathotet var en av anledningarna till terrorism !
        Joo, det är förskräckligt med människor som måste fly från ett land ! Har själv samtalat med flyktingar ! Men att förtiga att människor fortfarande är oense inom samma religion även i Sverige o att detta bla. kan visa sig på asylboende/ flyktningboenden  ! Och att då t.ex. minoriteten Kristna som flytt kan få lida för detta som Assyrier/ Syrianer från Syrien t.x.! Och även det här med stadsdelar och bråk kan man tänka på ! Och det här med t.ex rasismen i Malmö ? Vilka riktar den sig emot ! Minoriteter !
 
 
Jaa, det här med att säga vad man föredrar o sen bli kallad för allt möjligt ! Och inte ha förstående för det moderna samhället ! När jag växte upp så var ens far en man o ens mor en kvinna ! Och man lärde sig även då hur ett barn kom till och vad som fodrades för detta ! Och att avskaffa det numera hatade könet mannen hade nog ingen tjänat på ! Jaa, det här med att ha symboler som solen o Gina Lollobrigida !
            Hade vi inte haft nån sol så hade jag inte kunnat skriva detta ! Hade vi inte haft Gina Lollobrigida skönhet o fysiska skiljaktligheter mot för män så hade jag inte blivit född ! Och jag kan ge män en kram men i mitt inre o via känsla föredrar jag att älska med en kvinna ! Med rätt sak på rätt plats ! För att få mina barn t.ex. ! O det har ju funkat bra ! Som sagt var det här med FÖREDRAR via inre känsla ! Det här med romantik ! Till detta behövs en kvinna för min del !
 
 
Och en del som föddes via känsla o trygghet ! Det var när jag såg mina föräldrar nakna och när dom ibland kunde ge varann en kram ! Så min mor är ochså symbol för det vad jag FÖREDRAR som mest ! Att förälska mig i och bli kär i en kvinna !
           Och nu blir det snart motion ! Och då blir det ofta SAMTAL  med  kvinnor o män !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0