Jaa, vackra bilder o motion var det .

 
Jaa, här visar jag foto från Israel Fun . Sea of Galilee. Har ju varit på semester i 14 dar i Israel i Eilat . Och ochså på rundtur men inte i detta område. Jaa, besöket i Israel håller jag högt.
 
Jaa, detta foto från Earth Pics  Appalachian mountins. Jaa, vackra Bilder/ foton är nånting som jag uppskattar mycket i en Värld som består av så mycket vacker natur oavsett ! O så många länder/ Stater .
 Jaa, foto från Life on Earth  med texten  Curbar sunset in England. Jaa, det här med olika länder o kunna hitta Vackra platser. O kunna relatera till sådana här vackra Bilder. Bra för sinnet.
 
 
Och inte ligger man själv på latsidan ! Foto från igår när Vårhallen utanför Simrishamns stad besöktes Och det här fotot får ochså mina följare se. Oavsett vad dom har för namn.Men kan ju se vilka som även är mina följare. Som jag följer, 
           Nu följer detta . Sitter nu o lyssnar på musik från Balkan med Grekiskan Anna Vissi ! Även det bra för sinnet. Och innan har jag städat intensivt utan att känna ryggproblem. Jaa, det här med att kunna olika rörelser som är bra för stativet. 
 Fredag jaa, Motion o inlämning av eget tips på V-75. Och i morgon kommer det att bli besök i hamnen. O sillätning innan man går hem i god tid innan V-75 börjar på Tv . Jaa Premier League har ju ochså startat nu.
                Jaa, det här med att vara levnadsglad tjänar man väl på även som äldre gentleman.. Jaa, det här med entusiasm o bl.a fånga grodor i Farmors ankdamm . På 1940-talet  Bra grund ! Nää, det här med att inte underskatta uppväxten o rötterna ! På livslinjen Från Rötter till Barnbarn. Trevlig helg och mycket har förbättrats i Världen sen jag föddes ! !938. Vilket ochså framhålles av sansade människor som är pålästa Jaa, det här med vad som säljer mest i dagens massmediasamhälle ! Med braskande rubriker !
            Trevlig helg ! O varmt o skönt har vi det. O haft några dar. Det är ju fortfarande augusti..
 

Kommentarer
Postat av: Isabell

Så oerhört vackra bilder!

Svar: Jaa, håller med dig Kul att kunna retweeta dom.
Jan i Askersund

2016-08-26 @ 16:23:19
URL: http://hotelisabell.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0