Vilka foton man fick till i dag o delar till andra som delar till mig. .

 
Joodå blev en cykelfärd idag ochså. Och nere i hamnen vad fick man inte syn på som kom simmande mot en.Kanske en bekant från i somras . Då jag tog många foton på svanar även liggandes på ägg.  Jaa, det här fotot  taget på ett par meters avsånd. Jaa, det här med att alltid ha kameran i högsta.hugg. Och min lilla kamera verkar duga i alla väder.
 
Jaa, och på vägen hem i motvinden så fick jag för mig att ta detta foto utanför den gamla anrika kyrkan i Simrishamn.Och det här med att få fina vibbar oavsett vad folk tycker. När man ser statyn med namnet Ängel med trumpet. Gjord av den berömde skulptören Carl Milles. 
 
 
Och vad fick man inte syn på när man kom hem . Detta foto från Life is Beautiful. O det är  väl inte o häda att det finns saker o ting som är vackra här i livet. mitt i all  lobbyism o populism. o säljande svarta rubriker.
 
 
 Och så avslutar jag med detta foto som retweetats från Ambassadeur de Suede. Och lägg märke till att även mörkhåriga personer är med på fotot.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0