Äras den som äras bör .

 
Jaa, idag fyller nummer nio i raden av mina barnbarn Kalle år ! Och detta foto som är några år gammalt passar väldigt bra att återigen visa ! Det kommer Kalle att få se många ggr ! Finns ju i mitt album Barnbarn !
 
Joo, det här med nallebjörnar ! Det här fotot är retweetat frånn Andrei Att det kanske är ryska björnar, so what !
Jaa, björnar ja ! Det här fotot har man visat förr, men so what !  Vilken rofylld bild mitt i alltet. Jaa, oavsett har väldigt svårt att deka ner mig ! När jag tänker på mitt egna liv o det runt ikring ! O det tror jag Kalle har nytta av !
 
Varför inte detta  foto från Earth Pics !  Visar en gepard , ett kattdjur känt för sin snabbhet ! Kan kanske Kalle ochså tycker är roligt att titta på !
               Om Kalle tittar på Em i fotboll ? I går gick ju Wales som Sverige slog med 3-0 i träningsmatch till åttondelsfinal tillsammans med England . ! Kanske även Slovakien gör det ? 0-0 mot England igår ! Och idag går 4 matcher på tv . Bl.a Nordirland -Tyskland o Kroatien-Spanien. Och i em. beger jag mig iväg på stan med bl.a kuvert !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0