Idag regn o rusk men igår lyste solen !

 
Jaa, detta foto togs igår ! Men varför inte visa det idag ! Men ingenting ont som har nått gott med sig ! Regn har verkligen behövts för bl.a torra gräsmattor ! Tänker inte klaga över vädret ! Är nämligen född 1938 och har bl.a bra minne, foton, statistik o dagbok att luta mig emot !
 Det här fotot retweetades igår från David Karlsen. Around St.Davis head yesterday a collapsed cromlech .Cromlech ? Fel stavat ? Av mig .
 
Kul foto ! Retweetat från Animal Life ! Owl mid-flight ! Fantastiskt foto ! Snabbfoto eller redigerat ! So what !
 
Vissa foton tycker jag väldigt mycket om ! Visar gärna i repris ! Från Earth and Nature ! Lugano var det ! 
        Har själv tagit vackra foton från mitt land ! Men nån nationalist blir jag aldrig . Nånting inom mig genererar bl.a känslan av Världsmusik o Världsbilder ! O det är man tacksam över !
 
      Jaa, Em-fotbollen ! Och med egna tankar oavsett t.ex. bra bisittare i båda kanalerna som visar ! Oavsett sponsring eller annan reklam ! Igår tänkte man så här ! Oavsett slutresultatet 2-0 i sista minuten till Frankrike ! Hade Sverige klarat t.ex. Schweiz, Albanien eller Rumänien ! Och Ungern slog ju Österrike för nån några dar sen ! Och det här med att Engelsmän ochså uppför sig illa ! Och heder åt Sverige och Nordirland o andra länders supportrar som sköter sig ! Och som vanligt här i Världen är det få som fördärvar för många ! 
          Idag blir det inre tjänst, sämre väder som sagt! Och vadå ! Em-fotbollen börjar sändas kl 14 , med försnack ! Bara o tacka o ta emot ! Och Tor skall få om han visar sig med sin hammare  ! :)
      Och vad tiden går fort ! Som vanligt ! Konstateras utan oroande ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0