Jaa, en kortis blir det idag !

 
 Fint väder och skönt i strålande sol ! Motionrundan blev kort beroende på att jag spontant gick o hälsade på en gammal vän o släkt i släkten ! Och det bjöds på middag minsann ! O Siv var pigg o glad ! Oj vad mycket vi hade o prata om ! Och sen gick jag hem o såg Seinfeldt på tv ! 
 
Och nu förbereder jag mig för kvällen och så småningom då att se Barcelona spela mot Arsenal o det zappas nog mot matchen Bayern München-Juventus ! Jaa, Har ju de här lagen , Barcelona o Arsenal o Bayern som lag jag gillar ! Men Arsenal kan nog få det väldigt besvärligt ! Så att Barcelona o Bayern München går vidare är nog väldigt givet ! Dass war alles für heute !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0