En bra början på dan !

 
Jaa, retweetat från S.M.H. Amsterdam ! Good morning all,another fine day, enjoy,enjoy,enjoy the sunrise !
 
Jaa, det här med förmånen att ha gamla foton ! Detta är min mormors farfar Johan Heinrich Geuken född i Amsterdam 1818 -01-04 ! Som senare flyttade till Preussen och gifte sig med Maria Anna Bönner, född i Köln,i Elbesfeldt, Wuppertal 1848 ! Jaa, det här med olika utseenden o rötter med blåa o bruna ögon inblandade ! Inget märkvärdigt med det men jag känner av mina olika rötter på ett positivt vis !
              Ibland skriver jag om mina förfäder ! Och vet ju att även från Nederländerna kan nån få syn på denna blogg !
 
O här har vi mormors farmor o farfar ! O visst har man deras gener inom sig, ochså ! Jaa, o de här fotona är avfotograferade med min utmärkta lilla kamera ! Gjort för ca 8-9 år sen !
        Och foton upprepar sig här ! Beror på att jag inte vet vilka som läser detta på bloggen de närmaste dagarna ! Napp har jag fått innan !
      
             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0