Vilket varmt o skönt väder . Men inget nytt under solen i början av september .

 
Jaa, inte långt från havet ligger rastplatsen Vårhallen . Idag gick jag in i område norr om och på detta område har tidigare kreatur gått o betat.Och då har man gått nedanför stenmuren i stället.
 
 
Bra vy ! Och det här med att det sluttar mot havet. Jaa, här har man vandrat omkring lite överallt under årens lopp även  med hund ,anhöriga o kompisar .
 
 
Jaa, denna vy är fotad väster på och biltrafik kan tydligt höras .Jaa, är  fortfarande tort i markerna och på några träd fanns fullt med gula löv.! Såg jag under cykelfärden.Torkan ?
 
 
Och härifrån så gick ju rundan idag . Och längre bort finns ju rastplatsen Vårhallen. Och här satt man o sola ett tag innan det cyklades hem.
 
          Jaa, det här med entusiasm o allt möjligt som förgyller tillvaron. Ikväll kommer det att ses på kvartsfinalen mellan Simona Halep o Serena Williams i Us-open. Kommer Simona att bli en svår nöt att knäcka för Serena. Hoppas det . Och Simona är inte så gammal och har framtiden för sig . Och Fiona Bruce o Engelska antikrundan får ses senare på play
 
 
 Och här har vi ett foto av Simona Halep.Och tyvärr så verkar en annan av mina favoriter Viktoria Azarenka vara skadad igen.Och för i tiden var det bl.a en som jag beundrade  som var en riktig kämpe , Namnet är Elena Dementieva.. Hon har lagt av för några år sen men vann bl.a guldmedalj i OS i Peking 2008 .
      Och tyvärr är min store idol Roger Federer skadad men såg att han lovade komma tillbaks nästa år i US-Open . Men Novak Djokovic tycker jag ochså om och han blir nog svårstoppad i årets turnering.
            Jaa det här med sport, Vackra bilder o Vacker musik på livlinjen Från  Rötter till Barnbarn. Prata om aptitretare. !
       
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0