Jaa, det här med bildbevis i nuet o dået.

 
Det här är ett foto taget den 7/1 i år . Och då fick drobbar tas på kängorna några dar framöver. Här i Simrishamn .Och foton finns ochså från några dar framöver.
 
 
Och det här fotot togs för en stund sen. Jaa, drobbar torde naturligtvis påtagas. Måste ut då jag bl.a behöver nya glödlampor till lampan i vardagsrummet. Det här med knäppar o bra minne under årens lopp . Tyvärr togs inget foto i slutet av 1960-talet då jag och min unga familj dan innan påskaftonen körde till gård ovanför Skillinge  för o köpa ägg. O på hemvägen till bostaden dök en oförutsedd snöstorm upp till stor förvåning. Kan vara bra att nämna. Mitt i Alltet.
 
         I väntan på Godot. Nää, men snart skall man se på super-g för damer . Pemiären för Vm i alpint i St Moritz . Och enligt uppgift skulle där nu vara - 8 C o sol där. Undrar vad bisittaren tycker om det ? Blir skugga på tapeten ?
         Jaa, sen får gubben ut . O kämpa på. O glöden är det inget fel på. Finns värre saker o konstatera. Det här med taggtråd, vakter o grindar runt skola i Malmö. Av olika anledningar . Har aldrig läst om sådant någon gång i mitt liv i Sverige Och om olika gäng i Göteborg som slogs med knivar . Usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0