Rätt skall vara rätt.

 Israel tillhör ochså mina favoritländer o där har man varit på semester 14 dar i  januari i slutet på 1980-talet.En av dom intressantaste o bästa semestrar jag varit på !
 
Masadaklippan kom jag att tänka på när jag tittade på foton  avfotogarferade via min kamera och införda i datan bland mina fotoalbum. 
 
 
Och  kompisen Bengt var med på resan. O Eilat var platsen där vi bodde.. Men bussfärd via Eilat med avslutning i Jerusalem o sen tillbaks till Eilat genomfördes. 
 
 
Och det här med båtfärden på Röda havet i månaden Januari. Som en svensk högsommar ..
 
 
Och detta foto är från Jerusalem. O där besöktes en del platser.. Av olika slag . Bl.a förintelsemuseet. O när jag tänker på det så tänker jag på den ökande antisemitismen i Sverige .O varför.?Inte bara o fixera sig vid SD i det fallet. 
 
 
Och så avslutar vi med foto på solbandande svenskar.vid Röda havets strand. Stötte på några O Bengt till höger. 
               Fina minnen har man gott om i sin hjärna.Dom kan ingen ta ifrån mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0