Tiden går fort, foton från för 10 dagar sen .

 
Jaa, när man går genom delar av naturreservatet Bäckhalladalen så börjar man här om man kommer från Kristianstadvägen. Och denna lilla vackra göl hurr många ggr har man inte gått förbi den.
 
 
För det mesta får man leda cykeln för den vågar jag inte lämna längre vid utgångsläget för rundan. Och cykeln är bra stöd när jag går . Vädret var bra den här dan men visst går vi mot höst o kyligare väder - Och idag tittade jag på sjunkande temperaturer för Sibirien, Alaska, Grönland o Nordöstra Canada mellan minus 10 o 20.
 
 
Och den här öppna platsen med parkering för bilar o bord o träbänkar. O denna utsikt mot väster .Uppskattat ställe. 
 
 
O denna planch finns på den öppna platsen. Därifrån man bl.a kan cykla till Gröstorp på grusväg.
 
 
O från grusvägen mot Gröstorp togs detta fina foto mot innanhavet the Boltic sea. 
 
 
Och från Gröstorp kan man färdas mot stan Simrishamn  på denna asfalterade väg och fotot är taget norrut  .
 
 
O när jag kom hem fick mina parakiter  Tutta o Totte ta sig en flygtur oavsett den stora buren. Jaa, Tutta vi som är äldre kommer väl t.ex. ihåg Tutta Rolf. 
                 Och livet går vidare på  livets stig,  från rötter till barnbarn. .O det här med Johannes, Jahan o Jan . :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0