Jaa, goddag det var ett tag sen !

Jaa, tiden går fort men jag hänger med och bra att jag kunde ta mig in på min blogg ! Det händer ju mycket o när jag fyllde år fick jag i födelsedagspresent dna-test och nu har resultatet kommit till svärdotter och jag fick vatten på min kvarn av vad jag hört från nästkusiner.. och fick reda på det som jag tyckte var väsentligt det här med generna långt bak i tiden. Givetvis var det gener från Skandinavien som flest men även från Frankrike o norrut till Nederländerna och Östeuropa var även inringat . Och vill man ta reda på mer detaljer så får anhöriga stå för det. 
 
 Jaa, mina parakiter är ju kul att visa upp och dom är roliga att ha o den äldste, till höger som heter Totte köptes i Motala o han har jag lärt honom att säga TOTTE DUKTIG med en vissling bak efter ..
 
Som vanligt kan jag ladda ner naturbilder från följare detta foto visar Cumbria i England 
 
Djurbilder får jag ochså från följare bl.a I Love Nature o många fler tar med ett foto till 
 Foto från Amsterdam passar väl bra för där föddes min mormors farfar Jaa, det var allt för idag o mitt intressanta liv går vidare.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0